20/02

20.02.2021

Jak moc nahlas asi

bývaj naše hlasy...

 


Máme s Martinem takovou slabost. Hobby markety. Milujeme je! Jsme v nich jako ryby ve vodě. Zatímco já si tančím s lehkostí motýla mezi regály s podlahama a sním o tom, že si někdy postavíme vlastní bydlení, co sama navrhnu a vlastně už ho mám v hlavě a bude jistojistě ve španělským stylu a...a...a, Martin si hoví v sekci s náčiním všeho druhu a hledá něco, co by ještě v garáži snad neměl. Je to dřina, protože toho má tolik, že si musel pořídit už i druhou garáž. 



Dneska Martin zjistil, že jsme v hobby marketu dlouho nebyli a já zase zjistila, že mám vlastně přece živnosťák (jelikož bez živnosťáku do hobby marketu nelez). Myslím, že tak rychle jsme se z tepláků do riflí ještě nikdy nepřevlíkli. Škoda, že nám to nikdo nezměřil. Když jsme vešli dovnitř, u kontroly jsem předložila hrdě svůj dokument s komentářem, že jde o transport materiálu. Stavebního nebo biologickýho, to už máte fuk. Je to materiál? Je! Martin byl jako v transu a nedokázal se rozhodnout, jestli jít nejdřív do uličky s osvětlením, potřebama pro úklid nebo žaluzkama. Dlouho jsem ho neviděla tak vyřízenýho. Vlastně jo, včera, když si do mobilu stáhl měřič decibelů.



Jelikož mám zítra svátek a snažím se zhubnout, takže je naprosto vyloučený, abych dostala obvyklou krabici s čokoládou, kešu a mlgoněm, mohla jsem si něco vybrat tam. A malířský plátna byly jasná volba. Jen Martin měl pocit, že dvě plátna za tři stovky jsou málo a že bych si měla vybrat ještě aspoň vrtačku nebo úhlovou brusku. Přitom si nacpal do podpaždí pětilitrovej kanystr mýdla na ruce a roli univerzálních utěrek. Přihodila jsem k tomu teda jednu akrylovou barvu a cítila se opravdu šťastná.



Cestou domů bylo potřeba ověřit, kolik naše auto na naftu vydá decibelů. Měříme teď všechno od zvuků ledničky až po sprchu. Všechno to vyplynulo ze sledování jednoho filmu, ve kterým lidé nesmí překročit 40 dB, jinak umřou. Takže Martin zjistil, že bych nepřežila pět minut, protože neumím šeptat a já zase zjistila, že celej ten systém vůbec nechápu, protože přece není možný, aby vydávala lednička 60 dB a letadlo 120. Jakože dvakrát lednička a mám letadlo? Divný, ne?



Google říká, že život je hledání, ale podle mě je život hlavně zjišťování. Během půlhodinové návštěvy hobby marketu jsem zjistila, že přesně vím, jak si zařídit kuchyň, koupelnu a taky jsem si vybrala zrcadlo do chodby a osvětlení celýho neexistujícího domu ve španělským stylu, ale nevím, kde by ten dům byl. Ani nevím, kolik dB vydá taková úhlová bruska. Tak já si ten dům zatím aspoň namaluju. Akrylem na plátno. Nebo na dvě! 

© 2018
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky